Återblick 2.... onsdagen!

Hej på er! Ändå rätt kul att göra nåt tidinställt, och kom ju på en rätt bra idé om jag har blogglust, att skriva en tillbakablick och publicera senare. :) Har inte gjort så många än, ba ;) Det som hänt idag är väl.. typ inget. Haft en relativt tråkig dag i skolan :( aströök! Har haft Sv, och vi kolla på dialekt"drag" eller vad man ska kalla det, hela första lektionen, och gissa om jag höll på att somna.. shit!!! Aja, sen så hade vi ma/no... spela till 10.05, medan vi går in 09.45, så spela en stund haha ;) sen så byter vi 10.25! 
 
Sen var det teknik.. sen idrotts teori. Tråååkig dag, rent ut sagt.. :( imorrn (inte när detta publicerats, i torsdags menar jag) alltså på torsdag (imorrn för mig idag, på onsdagen) så är det frösan och det blir grymt. Vi har en lektion som är LIIITE hemsk, det är franskan.. schemat på frösan och sen stallet e juu....
 
lektion 1, frösan:
hemkunskap
lektion 2, frösan:
franska
lektion 3, frösan:
hemkunskap (igeeen)
 

haha kuuulit schema. Sen blir det väl typ.. stallet ;)
 
hööörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0