Blogglusten på topp eller nåt

Håll med om att jag är rätt duktig på detta med att blogga? bara vissa perioder, men just nu är det grymt! Får inspiration av Kissie och NellieB och lite utav Paow.. kul! Just nu sitter jag i köket här och bloggar, vid köksbordet. pappa är och jobbar, mamma hämtar bror ( och kanske joel ) så :) Smsar med Agatha... fun. 
 
Alltså jag har så mycket jag vill skriva om, men inte " vågar " nämna eller vad man ska säga.. Lixom allt dedär med sånt som ALLA kan läsa. Lite måste hållas utanför... utanpå vill jag bara skriva det, men innerst inne... är det ett misstag. Mycket bloggning nu! <3 :D
 
Kan ju lätt säga att dessa kommer vara mitt nästa köp. Seriöst, dör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0