det med ridning och all skit..

Ja.. vad ska jag börja med? Finns så mycket dåligt med att rida, men oxå väldigt bra delar med det hela. Men tänker tråkigt nog börja med det lite dåligare.. 
 
*kompisar ska veta bäst, och hjälpa en med allt
*man skadar sig lätt
*man får så stor press på sig, spec. om man är känd/stor
*man blir lämnad utanför
 

det är NÅGRA av de saker som jag upplevt. Inte alltid så att det handlar om mig. Men att bli lämnad utanför, det händer DAGLIGEN. the same shit - som att säga öga mot öga " jag är bättre än dig " på det och det. Det sårar, SÅRAR. Men personerna som oftast blir utelämnade osv.. är oftast en god människa. Bryr sig inte om utseénde. Outfit´s osv. Utan de tänker på i detta fallet VÄNSKAP, SITSEN PÅ HÄSTEN osv. 
 
Ganska säker på att Nellie Berntsson, hon som ALLA känner igen, känner en rätt så stor press på sig själv när det gäller tävlingar. Och att hon sitter som hon gör när hon rider dressyr ? men wtf, how cares? Ni ser väl själv att hästen går SOM DEN SKA och då spelar det ju ingen roll hur mycket fel man sitter. Självklart, sitter man bakofram är det ju fel.. men endå. Spelar faktiskt inte roll . Hon sitter ofta i stolsits i dressyren, men hoppläder. Men så fint som t.ex. Stella går, så spelar det ju ingen roll alls. Att sätta den pressen på sig själv som hon har, är endå skandal enligt mig. Sköt ditt så sköter de sitt!
 

~ du blir behandlad så som du behandlar andra ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0