Hej

Hejhej everyone! Nice to meet u <3 Idag har jag bytt telefon, och nummer. Jag har läst bloggar nu på kvällen och åkt pulka och städat klart det sista idag. Sen har jag oxå åkt efter skotern på bobben, haha :D hängt med Morris, pyntat granen, längtat efter imorrn.. & haft oturen att åka madrass på ett stort gupp ( snö madrass ) så min svanskota brast ;) den brast inte, men jag säger det.. För det gör så ont att jag inte kan sitta :-/ kan sitta långt fram på arslet, eller vad man ska säga? att ligga ner och sitta i en soffa gör inget iallafall ;)
 
Imorrn är det julafton... min tråkiga text kommer då eller när jag har mer tid. Gör så mycket då, och har inte hunnit tidinställa heller. Föressten skulle det inte bli direkt dåligare med extra tid jao :D
 

Morris har blivit mycket ompysslad. Märks att han tycker det är lungt och skönt ett tag.. men om ett tag har han säkert tröttnat. Gullet :)

Just nu sitter han och glor på mig... love u 
 
Min bakrundsbild på mobilen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0