Hej halluu på er!

Hej! Jag har käkat frukost nu, och kollat på tv. Ätit glass.. Jag mår bättre, ännu en gång falskt alarm.. fan oxå. Hade behövt vara i skolan . Trodde serri att jag var sjuk. Idag ska Morris få komma ut. Skojigt :) nu ÖSER det ner snö, väntar väl nån timme. Kan säga att 10.15 ska vi gå ut ;) sen ska jag väl lägga in med halm, byta vatten och trickträna han. Ska försöka gå ut och fota oxå.. när de inte snöar. Om det slutar snöa, vill säga... :D
 
~ love this picture ~
 
Jag gör inte så mycket mer. Ska väl hjälpa mamma städa lite idag. Fortsätta på det där jag sa jag gjort till er! :) hoppas ni kommer gilla det. Sen så ska jag göra en grej till.. lite hemligt ;)

vi hörs, kram och puss :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0