Hej svejs

Hejhej! Blir pankisar till mat. Och har fått 2 grymma erbjudanden. Ska fråga båda de två som sagt " det " om det är ok att jag bloggar om det. Har kommit fram till ett datum av " projektet " oxå :) Har handlat en grej till en lek på julafton som jag tänkte berätta om! :)
 
Alla köper en julklapp random, som passar både tjejer och killar. För 300:- blir det.. Och sen så ställer man sitt på bordet, kommer på ett rim och har två tärningar. Har man 6 prickar på båda tärningarna, för man välja ett paket som ser spännande ut! så tar man det, och när alla har en klapp så ska man läsa upp rimmen. Man har nån tid som man satt, tror vi kör med en 40-60minuter när vi kör detta, så grymt kul! Så får man två 6or igen, då får man byta med någon, som ser intressant ut. Om någon säger att " julia jag ska ha ditt paket " så har jag inget val. Bara att byta då jue :D 
 

Tillslut får man det paket som man har framför sig (valt, bytt, bortbytt) alltså julklappen man har i handen eller vad man säger. Det är din då! Sist fick jag en kudde, mamma hade köpt den ;) mysig var den!
 

Projektet publiceras på julafton! :P
 

vi hörs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0