hejsan!

Hejhej på er! Snart bedtime. före 00 iallafall! :) säker på att jag kommer va det haha. Men först tänkte jag uppdatera och kanske skriva nåt tidinställt? Men nu ska jag iallafall berätta hur dagen faktiskt vart! Ändrade planer lite.. får se hur allt blir :)
 
Imorrn ska väll det bli storm sägs det.. ånej. Shit ponfritt. det får inte hända :/ hemskt med snöstorm. Så många people som råkar illa ut :(
 

Vaknade typ 08.40 eller nåt sånt imorse. Konstigt med tanke på att jag la mig 23.45 igår kväll? jaja, vi går vidare. Käka frulle, städa (alone) nedervåningen för det mesta, finns mer men det tar vi senare. Sen kom mormor och fika lika medan jag höll på :) Sen tog vi en gran och fixa... men måste gå herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0