Helluu everyone

Godmorgon! Hoppas ni sovit gott? jag vaknade på fel sida idag jag, och dampa typ ur för jag inte visste vad jag skulle äta? as-sur var jag!  Tråkigt... men lugnade ner mig och tog en toast.. åt typ 4 tuggor... jaja, lite är bättre än inget!
 
Agatha kommer hit vid 15, då tar hon med sig lite grejjs, bland annat hennes dator... pax för den! ;) hennes är bättre än min, enligt mig?
 

Rekommenderar att ni sköper en blueray and dvd spelare, och kollar på battleship! Grymt alltså... <3
 
Minns denna dagen som om de vore igår.. sjukt mysigt var det! Bästa ridkompisen ever! kika in på hennes blogg oxå och skriv en kommentar och klicka iväg... tror det gör mycket just nu. <3 http://evelinafreudenthal.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0