Igår, imorrn, söndag och måndag!

Hejhej. I torsdags (igår) red jag Ramona. Jättefin var hon. Hon stack bara 2 gånger, och det var när Quinta och Roxy var framför mig. då vill hon ifatt typ? Det var bara att hålla henne och så.. trampa ner hälarna ;) Hoppade 60-65! Roxy hoppade jättegulligt! Benen ovanför huvudet typ!
Ni ser Bert´s roliga hopp?! roxy använde denna stylen... haha. Fotot från http://fotografamandi.blogg.se! 
 

Idag har vi haft avslutning. Shoppade sedan i 5 timmar i östhammar. Käka god lunch och hämtade ut 3 paket tror jag... mammas och min trehundring, och viktorias julklapp från mig! :D 
Imorrn då.. och söndag... och måndag = JULAFTON! btw, städa rummet idag :D
Imorrn:
Jag ska städa hela huset med mamma noggrant som ATTAN asså. Behövs.. Sen kommer mormor. Vi ska försöka ta en gran oxå då någon gång.. Köpte en gran som min kusin sålde inom sin brottarklubb, men den vi fick var asful (våran kusins pappa tog den) och det var den finaste :D Men jag va inte nöjd. Men vi har söndag på oss oxå. Jag ska även ta ur mina kläder ur min tvättkorg... *host* inte ett dugg full nej ;)
Söndag: baka lakritscola, knäck och nått mer gott kanske? Iallafall det, inför julafton! Vi lägger väl in lax, senap osv.. farmor hjälper ju till mycket med julmaten, tack vare henne är det inte så mycket! kommer runt 20st på måndag :D ( tomten kommer oxå... ) :D 
Måndag: Öppnar paket på morgonen (för öppa ett då) och sen fixar vi det sista. sen kör vi julafton.. längtar! :) själv ska jag berätta lite mer grundligt vad jag gjort nu på kvällen, alla måltider osv :)
 

Jag fick ont i magen då jag började städa rummet. Kändes inte så bra.. Men sen insåg jag att jag inte ätit på 5-6 timmar! Åt en hel kebab då, men sen vart jag jättehungrig jättesnabbt :D NORMALT!! <3 Så då åt jag först en drick yoghurt och lite juice. Sen korv och pasta. Sen åt jag typ en pepparkaka... åt gott :) ostbollar bland annat ;) ( assi går runt mig just nu som en hök och tigger uppmärksamhet) :) Sen så har jag ätit fler pepparkakor med glasyr på! :D mums!!! </3.. (Får tänka på att man blir fet) ;) Aja... inte mer än så. 
 

Vi hörs. Någon gång i helgen ( lördag, söndag ) skriver jag ihop mitt så kallade " projekt ". Men det är inget stort, det är en text jag skrivit på noggrant på... sen improviserar jag lite sen oxåå... inte min starka sida men ;)
Har fått hem min(a) 300(ar) nu i ett paket.. rimmat det redan. Ska se om jag kommer på nåt bättre.. Slagit in det oxå! Köpte såklart oxå två stora flaskor källvatten , till akvariumet :) Vi hörs, kraaam och puss <3
Morris, jag och sedan Morris.
VI står tillsammans på tröskeln och visar vilka vi e. Älskar dig.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0