Julklappar

Ja.. fick ju en lite " tidig " julklapp igår. Såklart... iPhone 4s är alltid något ;) Sen idag har jag / familjen fått en bluray and dvd spelare. Jag själv har fått 3 st böcker, vilket var " cirkeln " , " jag väntar under mossan " och " du kanske inte vet det, men döden spelar faktiskt inte handboll ". Hoppas de blir bra. Fick oxå en klänning, men en speciell inte sådär " fin " som de flesta klänningar är. Utan det är som en hoodie.. varm, mysig och så.. bild på den kommer ;) En fleece tröja fick jag, och 6-8 nagellack. 2 st datorspel, det var " springdale - över stock och sten " och " springdale - ut över ängarna ". Sen fick jag oxå ett par handskar och pennor. Sen är det så att på 300:ingen så ville jag ha mina triops, så till slut när spelet avslutades.. var det mina. Är i nu, hoppas att de börjar leva :D
 
Morris, du är min, bara min fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0