Lucia 2012 ÖREGRUND

Nu är det snart dags! På torsdag är det lucia, för 6:orna i Öregrunds skola. Asgrymt. Tänker självklart berätta hur/var/när och sånt..
 
Vi går lucia i öregrund på morgonen.. skojj. Sen fikar vi på lussebulle, juice och pepparkaka (vår lärare tänker köpa tårta... wiiiiie) och sen drar vi typ till frösan (det har jag ingen koll på?) Efter det drar jag till öregrund med frieends och är med en. Sen går vi Lucia i kyrkan.. proppfullt kommer det säkert bli. Kul! :) Vi går, och bjuder på något fantastiskt. Jag ska även spela " my heart will go on " och nån mer som jag alltid glömmer namnet på.. nåt med nå ljus, blandar ihop typ 3 stycken med varann.. haha ;) och nu går det bättre med låten jag spela igår (failade toootalt) men that´s it! Sen åker vi runt på ett lastbilsflak i öregrund! :D fet grymt. Sen så.. åker vi väl hem? ;) 
 
Kom till öregrunds kyrka 17.40 för bra platser, 18.00 startar allt! :D


Nu kör vi, wiiiiihooooo! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0