Lucia idag oxå???

Ja.. det är frågan. På resturangen. Asgrymt :D är bara 34 st, men vill helst inte jobba då.. men vad gör man inte för moneys? ;) 
 
btw, måste berätta lite om lastbilen igår. Jag satt brevid stolen där Lucian satt. Var julmusik ur en stereo.. hög musik åkte vi runt och folk stod på gatan eller i fönsterna och blinka med en blinka med en lampa, så vi såg dom. De ville att vi skulle vinka till dem. Asgrymt! Frös de sista 5 minutrarna om fingrarna mest :) asgrymt. Önska jag kunde göra om det... men så blir det nog inte. Senare i livet, isåfall. Kanske när man tar studenten? ;)
 

Bjuder på Morris nu, saknar sommaren då vi kunde hoppa..... han har uppemot 10 hinder nu. Jag gjorde två till i tisdags. Sen ska jag göra fler på tisdag. oh yeah, let´s goo! <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0