Paparazzi

Skulle lägga upp en bild på instagram men bytte bild väldigt snart. Jag märkte att när jag gjorde läxan.. Hade nån fotat mig ;) paparazzi's everywhere! :0 haha! :)

Tänkte ge 5 "sanningar" om mig som ett gött avslut på kvällen!

* jag har aldrig sovit med pyjamas
*jag somnar jättefort och sover jätteljupt
*jag har vart arg/ledsen på min ridskola förut för att jag alltid fick rida de små hästarna bara, men nu vill jag bara rida dom nästan!
*jag har " gubb " fobi och tror varje kille/gubbe jag stöter på ska döda mig
*jag längtar till högstadiet och när jag blir äldre

Haha ja. Kul sanningar, kanske ni inte visste? :) lite tråkig ointressanta sanningar, men jag bryr mig inte ;)

Godnatt nu. Btw, Jossan ska filma mig nästan hela ridpasset och fixa :D + vi skjutsar hem henne!

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0