Tänk såhär...

Nu känner jag att det är dags för ett " tänk " inlägg. Ett riktigt inlägg, som man pushas av. Vissa pushas nog iallafall. Får hoppas! 
 
Jag har lärt mig en sak, en sak. 
Det man tror på, det finns. 
Det man inte tror på, det finns inte.
Jag tror ex. inte på tomten. Inte så många som gör det. Och samma med gud. Jag tror inte på gud. That´s it. Och för dig, och för mig, och för alla andra på denna jord, finns det man tror på. Och det finns inget som du inte tror på.  Nån sa detta och jag hörde. Jag tänkte " shiet va sant " för det var det verkligen. Meningen, den bara glödde i huvudet. Nöttes in.. 
 
Det du tror på... finns. 
Det du inte tror på..
Finns inte.
 
you get it?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0