Tillbaka blick!

Detta är ett tidinställt, från tisdagen! :) Tycker det är en liten kul idé, kan ju kolla tillbaks vad jag gjort nu, och inte gjort? :)
 
Idag (tisdag) har jag faktiskt byggt ett till hinder till Morris. Känns jättebra :) Cornelia gjorde ett oxå, men sen så fick jag det. Chysst tjej, eller vad säger ni? :) Gjorde dessutom bort mig TOTALT idag i matsalen. Först spiller jag mjölk på min hand, wtf? sen så tappar jag kycklingbenet på bordet, och sedan så sprang en unge i 4:an in i mig, MED ETT GLAS MJÖLK I HANDEN, vääärsta pinsamt ju!! Vad gjorde jag för att förtjäna det? sen trampa jag dessutom snett i nya skorna, så fick lite ont ;) skit i de, snygga är dom! <3 Så nu har jag 5 egna hinder, och 1 hinder är ju Eves :) så det känns riktigt bra :D Nu kan vi sluta med kombinationer osv och börja med banor :D även fast Morris *host* inte kan svänga så bra ... ( han fattar noll... )
 

Aja, nu har jag oxå MA, sång, spel och franska! BLÄÄSH! Ah juste, glömde engelskan -.- :( Det suger! Men på lördag (idag) så är det nog klart ;) ! 
 
en sak ni kanske inte visste om mig, är att jag ALLTID, gör ALLA läxor på onsdagar, hah ;)
 
kraaaaam, hörs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0