Vad händer på fredag?

Hade tänkt utesluta att säga/skriva vad som händer på fredag.. men eftersom en frågade om det så sure, gör väl det!
 
På fredag kommer Elin hit, skitkul ska det bli! Saknat henne så sjukt mycket.. Ja! <3 :) Ska åka i en brant pulkabacke ( kommer till varför, vi är som småbarn javeeet ) och sedan åka snömadrass/bob/pulka efter skotern :D ( om vi kan ) vilket vi borde kunna. ( igår - tisdag - ramla jag av madrassen som var längst bak och landa med ansiktet i snön... fick massa snö i mun, spotta de första jag gjorde... ) men btw askul blir det...
 

Varför är det så kul i pulkabacken? ;) jo.. för ett tag sedan ( dagen jag fick asont i arsleee ) så gjorde en granne ett STORT gupp med traktorn! Då flög man skithögt! Kan nog öva lite på hoppsitsen där haha, det är som att hoppa.. bara det att om man inte står upp ( på boben ) så får man så ont i röövas att man inte kan gå :( men har minskat lite nu, och nu har det ju regnat idag, så säkert inget kvar nu jöö :( jaja, får väl hoppas :) Och det är alltså askul! 
 
Åka efter skoter? det listar ni väl ut själva? Men det är kul, för man kan bara försöka hålla sig kvar.. Och åker man madrassen ( vi är ett led med först skoter, sen bob, sen en till bob och sen en madrass.. jag brukar sitta på madrassen med min kusin Linus, han är 8 år och skulle åka bakom mig. Sure, tänkte jag. Inget mer med det.. Så kommer vi ut på en äng.. och vi åkte flera varv.. minst 1 gång i varvet så ramla vi två av xD så jä*la grymt rentutsagt! älskar't :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0