4 fina bilder jag gillar

Kör lite sista spurten nu, lixom ska ju ha paus från måndag till fredag - fokusera på skolan. Läs inlägget nedan detta :) 
Jag har valt ut 3 bilder, ur arkivet. En på ett av djuren, en bild från där jag bor, en på mig och en häst - och en på mig. Och detta är ett LÄTT val.
 
bild 1 - ett av djuren. 
Jag har därmed valt att publicera bilden på Morris. För jag tycker den är jättesöt, och visar att han kan se söt/rolig ut på samma gång. När man möts av han, får man oftast den lite mer "coola, avslappnande och chilla" kaninen. Och sen är han mest "med" i bloggen. Så det känns bra detta :)
Bild 2 - därifrån jag bor.
Detta var oxå ett mycket lätt val. Jag tycker denna bilden är MAGISK, likaså där jag bor. Asså, det är bara vid en tidpunkt.. så jäkla glad att jag bor där jag bor. ALDRIG rädd. Endast kaxig.
Bild 3 - en bild på mig och en häst.
Detta var mycket, jag menar MYCKET svårt att välja. Seriöst. Men eftersom jag älskar och har älskat Quinta, så får det bli hon. Tråkigt att hon ska behöva råka ut för mycket. Nu har hon slitit av typ en "kota" i nacken... får se hur det slutar. Hon har alltid gjort sitt bästa med mig, vart snäll och jag har bokstavligen LEVT LIVET med henne. Hade henne på ridlägret.. var nog den första storhästen jag red .. förutom en. Men den skrittade jag endast. Nu RED jag Quinta. Shiet... Var så lycklig efter det. Hon har gjort mycket i mitt liv. Ja, det har hon. Hon är speciell. Den första häst som vart taggad, som jag kände mig stolt över att få rida, asså jag ler just nu, just smile.
Bild 4 - en bild på mig.
Denna LÄTT. Man ser hur mycket jag älskar livet. Solen skiner.. Just smile and move on. 
 
Vad tycker ni om detta? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0