asså.... bloggar?

Som sagt... detta med bloggar. Vad/hur ska man "ta hand om en blogg" eller " handskas" med en blogg? Jo, det handlar ju om respekt. Inte skriva ut saker till nån, nåt fult till någon inom bloggen (självklart ska man inte vara taskig nånstans) och inte vara dum på andra genom deras, samt MIN egen blogg. Och jag tycker det nästan är pinsamt att höra att " stalker´n kontaktar mig på bloggen, kommenterar massor och är allmänt dum i huvudet " . Det enda, det enda jag tänker då - varför tar du inte bort bloggen? Det kan handla om ditt liv, heh? och då hade jag HELT klart valt att lägga ner en blogg, oavsett hur känd du än var. Bloggen ska ner, om du blir kränkt, hotad, får MASSA hatkommentarer av samma person = bli mobbad inom sin egen blogg. Då ska den bort, that´s it. Det är självklart vad jag skulle göra, men jag slår vad om att nån läsare hade den här bruden iallafall, annars tror jag hon hade lagt ner den, faktiskt. och det hade INTE VAR DUMT, kan jag lova.. Stalker´n hade på iallafall ETT av sätten sluta, men det hemska han gör. För det ÄR JU INTE OKEJ. Och då blir det såhär..... pinsamt. Hur PINSAMT är inte detta, ifall det var samma med en själv, och nån säger så . JAG tycker det vore sjukt pinsamt, för det är KUL att blogga, att dela med sig, speciellt med nåra läsare oxå. Man kan ju undra hur Nellie Berntsson skulle gjort i denna situation. Skulle hon lägga ner, eller fortsätta, och kanske sätta livet på spel? 
 
Det är sjukt olika vad fok gillar. Det är SÅ SJUKT OLIKA, säger jag bara. Jag gillar bloggar och personer som är ärliga, inser sina fel, att de inte är bäst på allt och är chyssta, som man lätt ringer upp istället för att snacka på skype, eller gå in på msn för att chatta med. DÅ tycker jag stämningen är på topp, lätt! Sen finns ju alltid dom som tar detta på fel sätt, och tycker detta inlägget blev heeeelt fel. Fast *host*, så är det ju helt klart inte....:P
 

ERAN ÅSIKT KRING DETTA?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0