Dagen, morris och allt sånt där..

Gick i skolan.. till biblioteket då på morgonen. Började med nästa stora arbete kring stormaktstiden på SO:n, för 9 lektioner ska vi göra en "tidning" från dåtiden. Rätt grymt! :) 3:e lektionen hade vi engelska, tråååkigt. 4:e hade vi oxå engelska.. sjukt tråkigt. Men var liiiiiiite kul oxå :)
 
Morris har vilat, han har vilat jättelänge nu! Men med tanke på att det blir typ mörkt innan jag är hemma är det lite "läskigt" för både han och mig, haha, det strövar ju omkring rävar här... som nog inte backar för en liten kanin... möjligtvis för mig, men då är nog Morris redan..... you get it
Sen igår så böt jag till halm igen i Morris bur. I sov och bajslådan samt inne i sitt lilla "hus" så har han vanligt, mjukt och fluffigt spån! Men varför inte använda det man har? ;) 
Så han vilar rätt mycket, får mycket grönsaker och lite mat. Hö har han alltid, och pinnar bland annat, samt annat till han. Ska typ gå dit nu, så ska han snart få komma ut.........
 

btw, längtar tills mina skoooor kommer! Hörs later, babies <3
Söööötis Jossan <3
Detta skrev jag igår.. ni skulle inte fattat känslan....... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0