Dennis idag igen!

Har vart med Dennis hela dagen idag med. Löshoppat, lekt "sök" (gömmer en boll så söker han upp den), och det var han grym på! :) sen har jag fått sjuuuukt mycket halm och havre från Morris, från kusinen som brottas! :) Grymt är det ;) 
Söta Dennis, om ni missat han! :D
Söta Morris, om ni missat han ;)
 
För övrigt gör jag typ inget mer.. söndag lixom. Inte lust att göra läxorna.. än. Haha, alltid ute i sista sekunden, alltså på onsdagar! men det spelar ingen roll, haha, jag får inte direkt dåligare betyg om jag gör de samma dag jag får dem? Jag kanske för bättre samvete att veta att det inte är bråttom att göra läxorna... och att "se fram på dom". Men det löser vi..... heheh. Har inte fotat idag (?) för jag glömde hellllt bort det. Så jag har valt att vänta till snön har kommit, så det blir en header för vintern, inte för hösten, för vinter´n är väl redan på ingång? ;) Vi hörs, kanske inte mer bloggning idag, men tror det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0