Godnatt skulle jag bara vilja hälsa... och lite till

 
Har träffat Dennis idag igen. Sjukt grym hund. Älskar han, även om vi typ inte ens "känner" ägarna. Vet vilka dom e, men snackar inte direkt med dom. Älskar hunden sjukt mycket iallafall. Önska det var min, seriöst. Dennis ska tillbaks imorrn. Om det inte blir annorlunda. Hoppas det blir på söndag, få sista dagen, kanske nånsin med Dennis. Grymma hunden. Älskaa <3 
Gick "nattpromenad" med han före maten. Kolsvart. Otrygg **trygg** man känner sig då... Puss på han. :P
 
Han kände typ igen mig när vi träffades oxå. Sjukt go hund. Skulle jag vilja ha en hund, skulle det vara Dennis. Sjukt go och fin...
 

Godnatt. Betime. Imorrn tar bror hit en kompis. Får hoppas de lanar hela natten, fast inte högljutt. Jag tänker iallafall sova... ska dom?
 
 

Kommentarer
Postat av: Wilma & Emma

Fin blogg! Kika gärna in på våran och lämna en kommentar om vad du tycker om den! :)Kram

2012-11-24 @ 10:14:29
URL: http://ziro.blogg.se
Postat av: Pontus Granlund (fotoblogg)

Fin blogg, kika gärna in på min och lämna en kommentar:D

2012-11-24 @ 12:27:18
URL: http://pontusgranlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0