gonatt everyone

Först så ska jag LÄTT berätta att jag har brist på idé till .. rubriker. Alla blir typ likadana... pinsamt jobbigt ju. Sen vill jag ha nytt och fräsht NU på bloggen. Har inte berättat det, men såhär till 00.10 kan jag väl avslöja det! Jo, inget speciellt "hemligt", men ska ju nu ha en ny lite mer "vintrig" eller "Höstig" header. Så ska ut och fota imorrn senast och sen kommer ju grannarna hit igen.. let´s see!! min grymma "headerfixare" Cicci fixar detta lätt nu i veckan, nu kör vi blogg.se! :)
 
Är riktigt, riktigt nöjd över blogg.se faktiskt. Jag tycker HELT KLART att de lyckats mer och mer, har till och med glömt bort hur gamla blogg.se såg ut..? det nya (fast nu är det inte direkt nytt) är faktiskt bra de oxå. :D
 

gonatt, var väl vad jag SKULLE säga i detta inlägg... men flum som man är så skriver man allt mellan himmel och jord... heh. ;) 
'
varför MÅSTE HUNDEN VARA SÅ SÖT? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0