Hello!

Red Ramona idag igen :) kuuul! Wilma hade stukat tummen, så hon red inte. Och i sista sekunden kom nåra som skulle rida igen... så vart 10minuter sena ut till ridhuset... fick iförsig rida i 10min extra, men asså, kom i tid annars ingen igenridning! :/
 
Nöjd iaf. Hon gick jättefint, harmoniskt, gick rätt snabbt och lite pigg ponny. :) 
Alla andra grupper hade teori, så fixade både före och efter :) 
 

Jag - Ramona
Eve - Hottie (skulle haft chicco, men ville byta)
Clara - Quinta
(elin) - Chiquita :thumbdown:
(anton) - Wally (som egentligen Wilma skulle ridit) :thumbdown:
 
Hörs imorrn, nu ska jag ta en varm och skön dusch... sen sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: EVe

FAst nu,är det ju så att jag red henne förra veckan!! Faaaaiil där!!!!! xD

2012-11-15 @ 22:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0