helloo

Jag kan väl säga såhär - denna dagen har vart kort!
 
Eve och jag gick upp.. fixade. Åt, chillade... skulle gå ut med Morris och hoppa - men det regnade jättemycket. Vi gick efter ett tag ut ändå, och då duggade det bara. Började med en trippelbarr, sen en oxer. Hoppade nog typ 50-60 idag oxå. Nöjd över pojken min. Eve sa en rolig grej: "Det Morris värmer upp på hoppar mina kaniner som högst". heheh xD Han e söt <3
 

Sen åt vi mat hos farmor... tårta efteråt. Men Eve åkte hem innan tårtan :( Sen kom rävis dit. Då hörde vi Tudor (en katt) som skrek, bokstavligen, och när vi öppnade dörren kom han lungt in, och sen så mötte vi räven med en klo i ögat.. måste vart skönt ;) räven fick ännu en gång stryk av Frasse och Tudor... shieeet. 
Assi oxå, hon har ju bitch-klap:at han, haah ;) skämta! Men han tar för mkke stryk!
 
Aja, söööt e han iallafall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0