Hihih :D

Haha, måste påpeka en sak som gör mig otroligt glad! :)
 
Min statistik skulle kunna vara fel på. Haha, den visar 0 besökare varje dag. Och uppemot en. Men igår så fick jag två kommentarer av okända, och av Eve bland annat. :) Så rätt omöjligt. Och då så stod det att det endast var 1 inne på bloggen, men alla med olika IP nummer, så tror inte det är samma ;)
 
Senaste veckan har jag fått tsm 12 olika kommentarer, då det där stod "fin blogg, besök gärna min" och det är kul att nån läser. Och de 12 kommentarerna - är från helt olika IP nummer, från sånna jag absolut aldrig träffat :D och det är askul, ska ni veta :)
 
~ look at me and I will smile ~
Jag är otroligt glad över att jag "har er". :) Och detta kommer från hjärtat. Denna bloggen trivs jag med att den inte är för stor. Men hur kul vore det inte om det var uppemot 100 läsare iaf? ;) 
 
Jag tycker det med att blogga är skitkul! I februari har jag bloggat på endast 2st bloggar i ett år, denna och fottojullea. Men just nu är jag bara glad att jag inte har kvar den, den kändes... "barnslig". Vet inte varför. Så wannabe mig. Mitt "gamla" liv. Det utan Morris. Det som var hemskt...... då jag mådde sämst utanför bloggvärlden.. fattade inte att känslorna för folk - och ilska mm. försvann då man skrev av sig. Men det funkar, det gör det :D
 

Och nu tycker ni jag är så wannabe Nellie Berntsson, som all day long skriver "jag älskar er läsare, ni är 4/5% i mitt liv" asså nej. Jag vill bara förmedla det, det känns inte äkta när det kommer från henne. Men gör det, det nu? :) hoppas verkligen det ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0