inspirerad!!!!!!!!!!!!!!!

har sån lust att blogga... skriva. Hahah, vet inte vad bara :) men tycker det är sjukt kul just nu. Snart ska jag väl duscha i en vaaaarm dusch. Yihaa. Jag duschar överdrivet mkke. Jag duschar varje dag, hahah... folk säger ju att det inte är bra, men ingen har sagt att mitt hår är fulare än förut! Däremot är det tjockare och ska spara ut nu!! Ska inte slita på det, och har fått tips från ingenstans (vet bara nåt, drömde tror jag nåt, hoppas de tipsen funkade) ska även lägga mig 20.30 idag tror jag!! Vill vara pigg imorrn, heheh :)
 
Morris fick en stor tuss med hö, böt vatten och han fick LITE lunch när jag kom hem oxå. :) åkte med en bra taxichafför! har fått veta att det går magsjuka i KLASSEN så spritar och tvättar händerna omoget mycket nu! Har mkke läxor oxå... men har bara hemma en. Imorrn måste alla hem. Usch... vill ha bra betyg i skolan, ska satsa! Vill vara en av dem, som försöker jobba på bra! Har faktiskt inte bett om hjälp EN ENDA GÅNG på matten, för hon gav inspiration att TÄNK efter först, innan ni ber om hjälp. Vissa i klassen ber om hjälp minst 3-5 gånger varje lektion, och det är överdrivet! Fick en ordentligen kick av det min lärare sa, och jag var en av dem som faktiskt bad om hjälp förut fast jag kunde egentligen! ;)
 
 Vill ge en push till Lia oxå, min fiiiina underbara vän! Som är sjukt duktig! Vill tacka henne för att hon orkar stå ut med mig, och att hon snart har nått sitt mål att ha hoppat 1m med sin c-ponny! Innan hon säljer honom vill hon nå det målet, för hon är redan lite stor på honom, och de har hoppat 80. Bara 20cm kvar... inte mycket. Kämpa på! 
HENNES UNDERBARA BLOGGGGGGG! :) pusss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0