KM i hoppning

Hallå! Längtar till torsdag, och till söndag faktiskt! :) för ska vara med på KM i hoppning. Men jag har ett problem. Jag vet inte vilken häst eller höjd, gaaasscch. Är inte ute efter vinst, för det kan jag glömma. Men det kan bli riktigt kul ju! :D Funderar på 50-60cm, och kanske Ramona, Chicco eller nån. Chicco känner jag ju lixom bäst, och det är trots allt 2a gången bara jag ska vara med i nåt, typ som en "klubbtävling" :) Men Ramona är fin, och är jättegrym, men har aldrig sett henne på en klubbtävling - alltså är hon ovan liten ponny! Gick bra på ridlägret, men ... :) 
 
 
Jag och Quinta, hoppning (ridläger 2012) 
Lite dressyr, fuuult men aja.... Quinta (ridläger 2012)
 
 
Lite Madonna, dressyr :D
Madonna hoppning (jag rider först) ;)
 
Ramona (den skäcka) :)
 
Ja, vad säger NI? :) vad tycker ni lixom?? :)
Faaail bild :D och vem sa att jag aldrig hoppat, för hästen har aldrig vart i luften när jag hoppat... hmmmmmm ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0