Längtar till jag blir äldre...

Längtar faktiskt till att jag blir äldre! För det finns så mycket som jag inte har nu, haha, som jag kan skaffa när jag är äldre dårå! :) 
 
Till exempel ett eget hus/lägenhet, själv skulle jag ha mycket vitt och värsta rummet med kläder och skor... sen badrummet skulle vara rent och prydligt och sen skulle jag ha en snyggt badkar där jag kunde bada every day...... iförsig så kostar allt lite mer, men jag har ju egna pengar, och sånt :) dags att börja spara - funderar faktiskt på det ;) vem vill inte bli lite rik när man är äldre? 
Våra grannar har lixom åkt världens dyraste fartyg, där det finns bubbelpool, bufféer all day long och det kostar 90.000kr för en hytt! De hade hela deras "familj" och släkt. Så billig kan det inte vart.. det var dessutom Delfin shower mm, man fick typ bada med dem och ja... you get it!! Det var t.o.m ett program på tv om det, HELP ME! 
 

Man har ju inte världens fattigaste grannar... de köpte en träörn som står på bryggan för nåra 10.000 typ, alldeles nerskiten med fiskmåsbajs.... nice! :)
Sen så åker de typ till olika land varje år, nu är de i österriket typ oxå! ;) de har oxå 1 hund, en stoooor pool och en stoooooor gård och havet plus lyxiga båtar (typ en värd 100.000?) så... man känner sig inte SÅ jätterik i deras sällskap! Trevliga som tusan är de oxå :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0