Morris idag

morris idag... blir lite träning inomhus. Hoppa lågt, sakta och sansat. Kanske höja lite... take it easy. :) känna av han, tänkte jag att jag skulle göra :) Bara checka honom. :P 
Sen blir det såklart middag för han. Middag, nytt vatten, kanske lite hö och lite annat smått och gott :) saknar sommaren, då man kunde hoppa nu, vid denna tiden utomhus? nu är det för mörkt! :(
 

Vi hörs senare. Har blogglust, men vet inte vad jag ska skriva.. jao. :) Får hitta på nåt. Har snackat med Jossan, min nuvarande bff. ;) Glad att jag har henne.
 
Mina snygga skooooor! :D
Mina snygga konstvärk.. lite kul får man ha i bloggen ;) skratta ska man!
Världens finaste kanin, Morris! Sötaste, coolaste och BÄSTA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0