Morris idag <3

Idag ska Morris fortsätta tränas! Igår var det rätt kallt, idag är det varmare. Tror det blir ca kl 13 nåt så ska Morris tränas. Idag tänkte jag styyrka. Alltså han försöker gå, och jag har alltid ett "stöd" i kopplet :) Ja, eller *host* jag stretar emot, släpper efter, han försöker gå, jag stretar emot.. det har Morris faktiskt fått muskler av! Sen ska jag städa lite i buren ( jag plockar upp bajset överallt förutom bajslådan och lägger det överallt annars där i, så det endast är där. Sen ska jag ge nytt vatten, snart lunch och sådana grejer :D Nice, förstår ni ;)
 
Sen under träningen ska vi hoppa oxå. Han blir avslappnad och behöver det, även om det sägs "inte hoppa sin häst/kanin två dagar på raken" men det har faktiskt ingen större skillnad. Morris mår bättre och får träningen han ÄLSKAR. 
 

Jag bryr mig fullständigt inte hur andra tycker. Jag vet att Morris tycker det är kul om man hoppar runt 50cm iallafall. Annars tycker han det är tråkigt. Han har inget tålamod, nästan. Allt ska hända NU, annars är det tråkigt.. Japp. Morris och hans things. Men en lång oxer och studs idag tror jag ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0