Självförtroendet aldrig på denna topp förut

Shit asså. Mitt självförtroende går upp och ner. Nu är det stopp :D Fett grymt. Har valt att det jag inte tycker är rätt, säger jag nu nej. Inte blir ledsen, och grubblar på det. Säga stopp. " Hur moget är detta? kolla i spegeln, så lovar jag att du ser ett större problem.." Asså känner mig skittaskig. Men livet går upp o ner... och nu går det nerför. Men det är slut. Imorrn är jag tillbaks, fast men ännu större självförtroende. Jag är bäst .
 
Ta inte illa upp, men skriv vad ni vill. Skriv gärna vad ni hatar med mig. Jag kommer läsa noggrant. Svara moget, om jag ens svarar. Och kommer inte ta åt mig. Promise. Skriv på, nu har ni värsta chansen. Men det kommer finnas, och det kan uppstå problem... men skriv gäääärna allt mellan himmel o jord.
 
 

btw, suger att malcolm åkte ut igår. J.E.M suger igenfört med han. Så ägda, j.e.m! 
fucked up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0