Sorry för att jag bloggar så sent

Sorry, men jag har faktiskt inte orkat :) Spelat the sims 3 asmycket idag.. Dennis har åkt. Har gått med han i regnet.. tagit farväl. var inte där när han åkte, och det var skönt. Känns som om det var min hund, men har aldrig träffat nån så snäll och lekfull! :) <3
 
Imorrn gör jag typ inget. Chillar sista dan innan skola... äter godis nu. Har haft fullt upp idag. Har hursomhelst haft en sjukt bra dag. En dag, som jag inte kommer glömma. har inte samma stress över att det inte är snö ännu. Av nåt skäl spelar det mig ingen roll :) 
 

Vi hörs. Tror inte det blir nån mer bloggning idag. Vart lite uppdate bara för att. Imorrn åker Morris ut för att hoppas studs, på 4 hinder! Wish me luck ;) 
 

*btw, ska ta hand om han nu. Gosa, fixa mm*
 

Kram
Nåra bilder ur arkivet.. jao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0