Städa Morris-förråd...

Ja, äntligen är det dags (enligt mamma) att städa förrådet, där Morris har sina grejer. Däremot är det inte direkt ett plus för mig.. *host* 
 
På onsdag ska jag rida igen, för egentligen ska de andra i min grupp rida lusia, när jag ska GÅ lusia i min klass. Bara liiite avundsjuk, har jag berättat att efter får man f.hoppningsvis åka lastbilsflak och äta godis och sånt najjs? ;) 
Men i vilket fall som helst så kanske nån vill hänga med och filma eller nåt? :) vad sägs om det, guys? :D det ää nu vitt ute, och red Tarziiiz igår. Och jag kan säga det att han var en riktigt arbetsvillig ponny! OMG, sa jag bara. Varje gång jag rider han, älskar jag han på nytt.. fattar 0 ;) riktigt pigg iaf, gasade i galoppen så gott det gick, och han verkade gilla det! Han var rätt stark (ovanligt..?) mot hindrerna, och var jättesöt! Fick hoppa 40-50cm, tror det var för att han haft hovböld och sånt, jag menar, klarar Ramona det klarar nog Tarzan lite högre ;) Hoppa ju 60cm i början av terminen så med han :)
 
har btw bestämt att jag för göra två inlägg idag, och nu har jag gjort ett. Har ett par snygga svarta klackskor nu oxå, på 6cm klack! bild kommer ofc! Imorr´n blir det till att jobba på julbord :D
 
Köpte också nytt godis till Morris igår! :P tror han vart glad! När det slutat snöa ska han få komma ut i nån minut till sin älskade snö.. jag sa väl att han älskar det? vi hörs, för nu ska det städas förråd.....! <3
 
Jag på Tarzan efter hopplektion i början :) [till höger]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0