"stalkers" och Morris!

Jo, måste ju såklart blogga lite mer. Blir ju typ inget imorrn så :) Men för att ni ska få nåt, så visar jag skorna då för er ;) 
 

Nu ska jag typ se på stalkers. Om 10min är det.. :) Läser ännu en till blogg nu, viktorfrisk.com ! hehe :)
Morris har vilat idag... chillat. Bara vart lungt :D han tuggar på halm, hö och pellets ;) mums! (halm??) 
 
vi typ hörs väl ikväll eller imorrn. :) får sätta mig ned nån dag och skriva nåt intressant till er! :P
För det jag skriver, tror jag inte är särsilt intressant? Kan ju berätta att räven har vart här i går och imorse. Gulligt! Jag hörde det dunsa utanför, och när vi skulle gå till taxin stog han och ville komma in, gullig!
 

Har packat inför frösan och ridhanskar imorrn... *host* ja..! Skavsår här - not mooore! Har fått de asmykke nu, men det känns bra efter ändå. Första gången VAR DET HEMSKT. :(
Vet inte vilken buss jag tar imorrn. Vill ju sitta med Eve, men ändå komma till stallet tidigt. Men tror dert blir den vanliga. Om Matilda ska med (vilket hon ska) så vill hon säkert åka med oss dit!! <3 Men hoppas det blir bra imorrn iallafall. :D
 

Nån som vill va? Har laaagom tråkigt! :) vill ha en hund, i t.ex. helgerna är det extra kul att leka med en just då :)
Godnatt, hörs maybe ikv, annars imorrn!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0