utsatt

Jag är en utsatt, jag är en snäll person, vill göra mitt bästa. 
 
Jag blir mer och mer utsatt för skitsnack. Jag blir pratad om, och folk försöker dra in mig i sitt skitliv. Då blir jag mest tyst, försöker komma på nåt bra att säga. Oftast blir det "det tycker jag", som mest. Bullshit. Har en vän, som är på väg bort. För den har utsatt mig, tatt hårda ord till mig. Sagt nej. Och sen..... blitt arg. Och jag tror, att denna person vet att den är den. Den har utsatt mig nu, och händer det nåt som betyder "jag är bättre än dig", är vi inte längre vänner. Personen har förlorat många, och håller nu på att förlora MIG. Mig, det enda den har som har exakt samma intresse. Samma djur . 
 
Stop it. Har blivit så jävla trött på sånt (ursäkta) men jag kan inte lita på någon. Isåfall, är det min egen familj, och framförallt MORRIS. Han finns alltid där, och sviker en aldrig. Han vet vad jag vill, jag kan kalla han min boo, för han ÄR alltid där. Han skriver inte i ett mess sent på kvällen "jag gör slut, vill ta en paus" eller "jag har träffat en annan, en ny. bye" typ. Det skulle han inte göra, för jag älskar han och han älskar mig. Han tvättar mig, som om jag våre en i hans art, en kanin. Hans chey, ingen kan ta mig från honom - för jag e hans . My boo <3
 

Jag kan ju absolut inte säga att jag aldrig snackat skit, nejnej - jag är säker på att alla gör det! Men jag enkelt och smidigt påstå att jag aldrig - never ever in my life - skulle göra nåt sånt nu. För jag har växt ifrån det. Men det har inte min kompis gjort, senast i veckan hände det. 
 

Jag hoppas denna person tar till sig, och lär sig skaffa ett liv och växa upp .
 
My boo 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0