Älskar den känslan :D

 
Jag kan säga såhär... när jag kollar på lektionen före jag ska rida samma dag, fast lektionen efter går allt supersnabbt. Men sen när jag själv rider går allt SUPERSAKTA. Och ja, det är grymt. För då känns det som om man rider längre. Hopplektioner känns väldigt korta, dock!! Kanske för att vi har så kul?
 
Imorrn iaf hoppning som ni vet. Jag tänkte köra med lite bloggar jag läser, i den översta bilden i varje inlägg. Ska försöka komma ihåg :) Ska gästblogga hos Eve nu på en gång :) hon sa att jag fick det när hon kom hit. Så hon kan oxå få göra det här ;) Så varsegod, Eve!! :)
 
E Wilma sugen så får hon gärna oxå gästblogga :) Kramiis på alla fina!!
Lite bilder från skolan, jag har tråkigt på rasterna, hihih :)
Glöm inte kolla första länken, på översta bilden :) en asgooo blogg <3

Kommentarer
Postat av: Wilma :)

Kanske det! :)

2012-10-03 @ 19:28:13
URL: http://wilmagademans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0