försov mig

Försov mig lite idag... haha. 5 min innan taxin skulle gå vakna hela min familj! Fail, asså att alla försov sig samma dag. Aja, så kan det bli. Men hann till skolan endå med skjuts av papii! <3 Åkte till östhammar på förmiddagen, pratade om nikotin och tobak och rökning samt snusning. Och visste faktiskt inte att man får kära i lungorna då! :o
 
Morris har haft vinterlooov, haha nej. Men han kommer inte få komma ut när det är så kallt. Han byter ju inte päls. Så det blir när han bytt lite (han byter ju liiite) och gå sen i 5-10 min i vinter i snön, han älskar de :D de märks på han, han blir jättebusig och springer fort och ... typ gräver ner sig och lägger sig i snön, gullet!! <3 :) Aja, han får gå på mattan så länge, haha. han tränas  trix med just nu mest, och kan "puss, truten, tuch, och stegra" såå min duktiga kille kan saker nu :) "puss" är han GRYM på. Kramis! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0