Godnatt kanske?

Jo, borstade tänderna... syrran skulle stängt av datorn - sa hon - och så skulle jag lägga mig. Sen såg jag att hon tryckt på "vila" knappen bara på datorn, och då hamnade jag här. Har kollat på .. ja. En vinnare drogs, tyvärr var det inte jag (som vanligt, har ALDRIG vunnit nåt) ja, mm. :) jag ska bannimej delta i hur många tävlingar som helst nu, då jag MÅSTE vinna något nångång. Håller tummarna för att fler släktingar som bor nån timmes bilväg härifrån kommer flytta till östhammar, de hoppas jag grymt mycket på :) kommer kunna hänga mer med kompisar, typ Eve mm, om de är "barnvakt" typ till viktoria. Då kan jag alltid hänga med, för jag vill inte va ensam hemma... eller utav en annan anledning, hihhih... *host*, och så lämnar vi det ämnet :D
 
Lite random bilder. Aja, godnatt iaf! :) 
 
liten lustig sak: lördag,vila - söndag, eve - måndag,eve - tisdag, vila - onsdag, eve - torsdag, eve - fredag, disco!
 

Så har 1 vilodag mellan att Eve och jag är nu imorrn. Sen är vi igen... ;) samla nya krafter, men nu inför massa häst :D
 
natti boys and girls, love ya all - I say it again, and again, and again... love ya all
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0