Har duschat...

Har duschat.. funderar på att fixxa med Morris nu. Han ska snart få sin middag - och han har fått sallad av mig! :) Kaniner ska ju oxå få grönsaker och nyttigt, inte bara pinnar lixom. Enligt mig iaf ;) Folk pratar ju så mycket om diarré, men hallå? Min kanin har fått flera FAT av sallad, och ändå inte fått det? Han har vart problemfri sen han föddes, aldrig vart sjuk / sånt! :) That´s it. Och jag tänker inte direkt sitta och .. bara hålla på med han? Han måste oxå ha gottigott, samt nyttigt i sig! Och nu har han en full skål med äppe, morötter och gurka? Och han bara smaskar i sig, han får äpple nästan varje dag och MASSOR av hö. Tror jag är den som ger min kanin mest hö av alla, faktiskt haha. Vet ju inte om alla gör det, men de flesta ger inte så mycket till dem. Förutom ngn i kanickebol, den fick lika mycket som en häst... shit! <3 ;)
 
Håller ni med mig? Eller är det jag säger bara skit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0