Hej hallååååj

hej på er! :) Eve har åkt hem - vilket är tråkigt. Men ändå rätt skönt, för vi har skojjat och vart helt galna all day long. And night ofc ;) 
 
Jag längtar som sagt till ons, tors och fredag. :D Har inte riktigt samma blogglust som innan, så får se vad det blir av det hela. :) fått musik av Eve, och sånt. ;) vart nöjd, har testat gjort lite olika varianter som visning utav mina bilder av nya kameran. Och det känns helt okej faktiskt, den äger fett mycket på närbilder kan jag lova. :) 

Ja, lite smakprov när det gäller det. Aaah, typiskt asså.. velat visa Eve räven, så fort hon lämnar gårn så springer man nästan på han när man ska fixxa hö till kanin.. Så onödig liten sööt räv. hade gammal köttfärssås i kylen, hans mål idag haha ;) varför kasta det lixom? han gillade det mer än min brorsa iaf ;)
Sexig va? bjudeeerrr... Eve och jag satt och skratta åt den i flera minuter :) lika knasiga båda två... <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0