HIHIH

Har tappat lusten över huvudtaget att blogga... ändå behöver jag det känns det som. I need it! Och varför... vet jag inte. Just nu gör ingen roliga inlägg - ingen verkligen! Det är lixom... tråkigt bloggande just nu. Behövs mer saker i bloggen, MER TEXT. Lixom fixa och så. Och lixoooom why not? Jag SKA få fram nåt mer intressant, men ingen faktatext - det är supertråkigt. Och jag skriver det jag ens vill skriva här? Vad mer ska jag skriva? Om mitt "privata" liv, t.ex. om jag är kär eller inte? Jodå, jag gillar nån. Men det hålls lixom utanför - för jag vill inte att det ska sluta som nån säger att den jag gillar är jätteful eller nåt, och att jag är knäpp som gillar en yngre? That´s it, och jag vet det. Men det känns lixom meningslöst just nu, att ens sätta mig vid datorn. Men då har jag kommit på det - jag SKA FÅ IGÅNG det nu! Det SKA funka nu! Nu kör vi! :D
 
Är det egentligen nån större skillnad, på om jag skriver om "han" eller om Morris? Nej, för jag gillar / älskar båda lika mycket! :) Livet har visat sin rättvisa, och oxå att det inte ÄR LÄTT ATT LEVA.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0