I know..

JA, JAG VET. Uppdateringen SUGER nu. Men livet går emellan just nu, en sån period. Tränar mycket kondis just nu... I don´t know why! <3 Men som sagt, behöver träna, kroppen måste röra på sig? Och sen ... håller jag på med ett projekt, och det kommer aldrig avslöjas! :) Men .. jag uppdaterar då jag har lust. Ingen idé annars. Ätit mat hos farmor, och sen SPRANG jag hem. Hade tävling med min brorsa, men han vann! Han e mer tränad, och är myckeeeeet längre, heheh ;)
 
Läntar till på torsdaggggg
o freeeedagggg
o lööördaaaggg
 
Haha, faktiskt första gången jag ska sova hos Eve, SÅ nervös.. ;) haha skämta :D
 
hörs och syns. Ska duscha nu, sen umgås med Morris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0