inte min sort´s bloggning!

Jajaja... deepshit all day long. Men nej ändå. Ni kanske läser Nellieberntsson.se? Självklart, det gör alla, inklusive jag. Nästan alla iallafall. Och det är klart - hon har ju mer läsare än Kissie just nu. Hon har däremot inte uppdaterat så mycket.... Hon skriver deepshit mest hela tiden (även om hon skrev ett nyss och skrev att hon inte gjorde deepshit´s hela tiden, "så funkar inte en blogg") och det tycker inte jag är särsilt intressant. Jag läser oftast, suckar och gäspar och går därifrån? Lixom inte ett dugg kul :) Visst, folk BER om det. Men skriv inte så lååånga texter. Ta mer bilder MED text. Det stör jag mig oxå på , att hon har en rubrik, en bild men ingen "text"??? Aja, nogsnackat om NellieB, hon har sin blogg - jag min.
 
Syftet för mig i denna blogg just nu, är väl att jag ofta skriver korta inlägg, och har en bild med. Visst, jag har inte direkt nåra nya bilder, men de tycker JAG duger. Do you get it? "Den" har nya bilder hela tiden, men ingen text? jag själv anser att man SKA HA TEXT, till det hela. :)  Jag själv - och kanske många andra - tycker att vissa har för lite texter till sina bilder. ;) fattar ni?
 

BILD OCH TEXT, HERE WE GOOOOO <3 (grattis till Wilma som kom på 2:a plats i KM dressyr)
 
//JULIA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0