Ja...

Jag kan väl säga såhär, suuupeertaggad inför imorrn! Har druckit juice och ätit paprika jao nu :) Sprang aldrig idag, så tog lite grönsaker ;) Haha. Nej men känns som om torsdagar är mest godis i just nu, förutom helgen såklart. Vet inte varför, blir sötsugen när jag ridit typ. Och ibland är jag typ nervös INNAN jag ska rida så då går jag och tröstäter att jag kommer ramla av mm... Men har inte ramlat av sen ridlägret nu, haha :) Har fått bättre balans och jag vet hur jag ska hantera allt nu. Annars har ju en avramling lite positivt med sig oxå, man vet hur man ska göra för att inte ramla av, och sen får man ju öva på att sitta upp, haha LOL? xD
 
Jag hittar ALLTID en anledning varför saker är bra... Bra att Maj har semester, och har tarzan hovböld kanske hästar som inte brukar gå på våran lektion går? Taskigt tänkande, JAG VET men det känns lixom bättre att tänka så, haha x) 
Men känner mig så sjukt taskig då :(
 

Men jag är en liten typ av taskig, det vet jag :( men så är det, jag kan skratta åt ngn som ramlar av om den inte gör illa sig! Men vissa gör det även om man gör sig illa (har vart med om det) och det är inte så kul kan jag lova. 
 
Har NI vart med om det? 
 
Quinta står lite ivägen, men kolla hur fuckin' perfekt hon hoppar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0