Julia

Jag lever ett lätt liv. Många kompisar och är inte mobbad på något sätt i skolan, accepteras för den jag är. Visst så har jag mått dåligt.. av att ens tänka på att gå till skolan. Men jag har förändrats, tänker annorlunda. Alla har börjat respektera mig, och för den jag är. Och jag bryr mig inte ett skit anymore. det bör alla ha klart för sig, att de som snackar skit är den som suger, den som får ta skiten och inget beröm alls, för går jag till nån som snackar skit om någon så blir det motbjudande att vara med den personen. Och det är flera som jag känt så med, så wannabe 2011? att ljuga om saker, att prata skit och ... sånt. En till sak...... Jag kan med stolthet berätta att jag aldrig vart tillsammans med nån? För ska man vara stolt över att man är ihop, ska man göra saker som om man var kär. Inte gå runt och berätta det - sova över, umgås så ofta man kan och resten kan ni nog själva lista ut - grejer. Diss till de under 12 som vart ihop med någon, min åsikt. Jag tycker att nu kan man handskas med kärleken på rätt sätt, visst - klart att man väljer själv. detta är ju bara min åsikt. Men jag tycker att det bara är omoget att säga att " haha julia, jag är ihop med Anders " men wtf, tror ni jag bryr mig? Nä. Jag kan ju fråga " är du ihop med den?" och det spelar mig ingen roll om den svarar, SÅKLART. Men jag tycker själv att att vara ihop när man är för ung är too much. men man är kanske kär, men håll det i vänskap tills du är mogen. ett råd bara. Är stolt över den jag är, och bryr mig inte om nån säger något konstigt, och kan lita på .. 1 till 100% tror jag. Och jag har inte vart hemma hos den, den har inte vart hos mig. Men när vi umgås - 1 gång i veckan - är det fett amazing. Grymt. Love it! :) <3 Du vet vem du är - och du har aldrig sakt att du är bättre än mig på att rida, att jag hoppar för mycket framåtlutad eller konstigt.. aldrig sakt " du blir mer och mer som dom för varje dag som går" eller nåt sånt.... love you as a friend, Wilma Gademan.. <3 :)
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Och jag dig! <3

2012-10-21 @ 20:55:54
URL: http://wilmagademans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0