man förändras

Vet ni vad jag tänkt på? Att man förändras i sitt " skrivsätt " när man har en blogg. Eller om man chattar eller nåt överhuvudtaget. JA, man gör det. promise. Kan ju berätta VARFÖR jag vet detta, orsaken osv? :)
 
Jag började skriva vgd, hej, utan " , " alltså utan kommatecken. Jag hade inte punkt, inte nåt avslut. Jag bara skrev.... innan bloggandet. Ärligt, jag är glad att jag inte gjorde det här. Denna bloggen är ju en ny, ny och fräsch blogg. Där mitt " mogna " jag är. Var faktiskt pinsamt att ha kvar " fottojullea " för all gammal skit låg kvar. 
 
Jag skrev mer och mer med kommatecken, punkter mm. Jag skrev rättare, började stava annorlunda. Jag såg en bloggare som skrev " oxå " istället för " också ", och det var asballt, tyckte jag. Så jag började, glömde ibland... sen satt det fast. Det var lixom fast. Jag kan ibland skriva fel i skolan och skriva " oxå " istället för också. Men kommer oftast på mig själv med det, som tur är! Jag skriver också "tbx" istället för "tillbaks". Fattar ni? hoppas det. Haha ;) 
 

Fattar ni vad jag menaar? Jag skriver lite mer moget (oftast, haha) nu!! :) Och det är väl positivt ? :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0