Morris

 
 
 
Jag tror jag skrev att jag gett Morris blad igår. Jag har fått känslan att han mest är uttråkad där i buren, så idag tog jag mig ut i regnet och klippte ett par pinnar och tog samma blad som igår. Gött var det, japp. Hela buren är full, han har lite trångt. Men jag har en känsla utav att han lixom.. älskar problem och mycket stök, så han har något att göra. :) Det är min egna känsla utav det :P
 
Morris har en
saltsten
pinnar
vatten
pellets
sovlåda
bajslåda
spån underlag
massa löv <3
djungel
 
haha skulle kunna beskriva det så. Men ser inget fel med att lixom ... " ha det trångt " i buren. Han verkar mest tycka det är mysigt.... :) Vi ses och hörs iaf :D
 
Jag på rasten idag....
Morris igår :) .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0