Oct. 09, 2012

Varg ... Hade jag suttit i bilen idag .. Vid middagstid - hade jag sett varg!

Idag har folk inom 6km sett vargen precis brevid huset. Jag respekterar att det är VI som flyttat in i deras värld, och att vi har förstört deras hem . Är det nån som ska skadas så är det vi . Har insett att .. Oavsett vad den gör - ska jag stoppa dess död . Jag vet kanske om nåt som många fler inte vet om - vargen är utrotningshotad på hög nivå. Jag kan ju inte göra så mycket , men kommer tänka på vargen oerhört mycket nu. Självklart är jag rädd . Men hur klarar sig folket som LEVER bland vargar? Nån som kan svara på det? Och egentligen .. Ska vi bara vara glada att ......... Vi får uppleva detta! Och nu ska jag allt se till att den mår bra , och får nån ta stryk så får det bli människan .

Respekt, Respekt, Respekt
Idag stog en älghona och älgkalv på menyn till vargen . Dock/som tur var (beror på hur man ser det) så klara sig älgarna sig. :)

Kram o gonatt!! - texten om vargen kom rakt ifrån hjärtat -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0