Planeringen håller inte riktigt.... heheh

Var meningen att detta skulle bli ett killer inlägg, men jag orkar inte med det. Planerade igår. Så kan väl skriva vad jag menade med det. Bara det att.... jag ligger lite före... haha. Så killer inlägget samt "pärla historien" kommer på måndag. School-inlägget skulle oxå va där, men jaja... det kom nu. SCHEMAT ÖVER HÖSTLOV´S VECKAN:
 
måndag: Killer-inlägg, " pärla historien "
tisdag: bilder på 3 bra böcker, min outfit och planerings-inlägg för onsdagen mm.
onsdag: mer om dagen, 2 st live bloggning i stallet sen later, eller när jag inte är hemma (kan dock inte få nåra bilder, checka insta ist isåfall, @fottojullea)
torsdag: Gör så gott jag kan då, kanske om gårdagen mm.
fredag: om gårdagens ridpass, om discot och live bloggning ngn gång därifrån.
 
Lör & sön "ledig" från bloggandet, tar det lixom som det kommer. Har inga inlägg jag "måste" göra. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0