Planeringen inför onsdag och torsdag - here it comes

Mamma ska till optikern. Jag åker med upp till Östhammar, hoppar av hos Eve. Vi ska kanske upp och hämta grejer inför dagen till Aramiz, om hon inte gör det idag? Aja, vi ska kanske dit i vilket fall. Sen vet jag inte vad vi gör... vi tar väl bussen så vi är där en halvtimme - timme innan tävlingen startar. Planerar det sista... byter om, packar upp och så. :) Sen chillar vi väl där... hinner kanske blogga? fota? nåt sånt. Kanske kan ta med nya kameran om jag får låsa in den i Eves skåp där sen. Annars blir det vanliga mobilen...... tråkigt. Rykttävlingen börjar väl, lite kul att träffa Wilma då haha :) Hon ska vara domare. Har hård konkurans, men vi har den snyggaste hästen - tycker jag. Min ridlägerhäst ju, och det är ju bara grymt :) Quinta är så söt! <3 Vi får se vem som vinner... ja så. Sen vet jag inte... skjuts hem eller buss hem? Sover över hos Eve. På kvällen hänger vi väl mest med kaninerna, vid datorn och så. Sen nästa morgon går vi upp rätt tidigt (har fått nåt så vi går upp jättetidigt båda två :o ) Sen åker vi väl vid lunch eller nåt sånt till stallet. Typ 10.45 bussen eller nåt dit. Vi vill ju ha våra gamla stalldagar, heheh ;) kul. Sen hänger vi där.... fixxar. Har skojj, sen rider vi 17.30. Linda sa att vi skulle få önska vad vi ville ha, så Wilma sa barbackaridning, och Eve hoppning. Så det vart typ barbackahoppning, hahah :) jag satt tyst och tänkte... heheh ;) Sen åker vi kanske hem efter ett tag, Eves mamma hämtar då och ska filma ridpasset. Ska bli kul det oxå! Sen åker jag hem till mig och sen på fredagen händer det saker... typ så blir det. :) 

två bilder på Madonna - de ända hästbilderna som finns  i "galleriet" till insta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0